Актуальныя пытанні абароны канфiдэнцыяльнай інфармацыі ў кампаніі

Імклівасць развіцця эканамічных стасункаў падштурхоўвае да перагляду каштоўнасці рэсурсаў, якімі валодае кампанія. У выніку прыходзіць разуменне рэальнай вартасці не толькі матэрыяльных актываў, але і інфармацыі, валоданне якой можа стварыць дадатковыя перавагі на рынку. Такім чынам, патрэба ў абароне каштоўнай для юрыдычнай асобы інфармацыі становіцца відавочнай. Якім чынам гэта магчыма ажыццявіць? Аб гэтым далей у артыкуле.

Гриняк Ольга

магистр юридических наук, юрист ООО «Исида-Информатика»

1900Shape 1 copy 6Created with Avocode.

Законам Рэспублікі Беларусь ад 10.11.2008 № 455-З «Аб інфармацыі, інфарматызацыі і абароне інфармацыі» інфармацыя паводле катэгорыі доступу падзяляецца на агульнадаступную ды інфармацыю, распаўсюджванне і прадстаўленне якой абмежавана. У абодвух выпадках вызначаецца пералік звестак, што могуць складаць як першую, так і другую групу. Лiчым карысным звярнуць увагу на асобныя звесткі з ліку абмежаванай да распаўсюджвання інфармацыі, абарона якіх з боку кампаніі будзе актуальнай.

Так, да іх можна аднесці:

1) камерцыйную тайну;

1900Shape 1 copy 6Created with Avocode.
Последнее
по теме