Стратэгія абароны будаўнічай арганізацыі ад недобрасумленных спажыўцоў
У адрозненне ад юрыдычных асоб, сферай дзейнасці якіх з’яўляецца будаўніцтва, спажыўцы звычайна знаходзяцца па-за межамі ўсялякай крытыкі. Часцей іх характэрызуюць як «слабы бок дамовы» альбо «суб’ект, што заўсёды мае рацыю». Аднак, як сведчыць практыка, спажыўцоў далёка не заўсёды можна вызначыць у якасці ўзору разумных і добрасумленных контрагентаў: нярэдка даводзіцца сутыкацца з выпадкамі, калі менавіта спажыўцы парушаюць умовы заключанай дамовы, выступаюць з непамерна завышанымі ці нават увогуле неабгрунтаванымі ды незаконнымі патрабаваннямі, злоўжываюць правамі.
Прапануем разгледзець тыповыя выпадкі атакі спажыўцоў на будаўнічую арганізацыю і спосабы абароны сваіх законных інтарэсаў, а таксама магчымыя меры, скіраваныя на папярэджанне верагодных канфліктаў ды іншых неспрыяльных для юрыдычнай асобы наступстваў.